18 квітня 2024 року у Фрайбурзі (Німеччина)відбувся концерт «Sound against the war», де були представлені найновіші твори українських композиторів. У виконанні ансамблю SENZA SFORZANDO у складі: Тетяна Муляр (сопрано), Євген Довбиш (віолончель), Олександр Перепелиця (фортепіано, художній керівник)прозвучали твори українських мисткинь – Ганни Копійки, Кіри Майденберг-Тодорової, Асматі Чібалашвілі, Алли Загайкевич та Кармелли Цепколенко. У творах наскрізною лінією проходить ідея, що творчість не можна знищити ракетами.
У Фрайбурзі відбувся діалог між організатором концерту Бернхардом Вульфом та Кармеллою Цепколенко про стан музичного та культурного життя в Україні та про організацію навчання в Одеській національній музичній академії ім. Нежданової в період війни.
Також, 5 травня в м.Тарту (Естонія) в рамках фестивалю «Baltik & Estonian Music Days» у виконанні ансамблю Tempus Balticus у складі: Мара Ботмане (віолончель), Йохан Рандвере (фортепіано), Роберт Траксман (скрипка) було представлено прем’єру твору Кармелли Цепколенко «Where the sky disappears» («Там, де зникає небокрай»), що був написаний на замовлення фестивалю. Також відбулася конференція директорів фестивалів на якій К. Цепколенко розповідала про Фестиваль “Два дні й дві ночі нової музики”, про культурне життя в м.Одеса та про організацію навчання в Одеській національній музичній академії ім. Нежданової в період війни. Також К. Цепколенко дала інтерв’ю на радіо «Deutche Rundfunk» та радио «Таллінн».
Попри смуту війни українські мисткині не полишають своєї творчості та відкривають світунову українську музику.