Бордонюк Володимир Іванович

доцент

Бордонюк Володимир Іванович

доцент

  • кандидат мистецтвознавства
  • доцент, який не має вченого звання
Біографія

Бордонюк В.І. в 1989 році закінчив Одеську музичну школу-інтернат імені професора П.С. Столярського по класу спеціального фортепіано та вступив в Одеську державну консерваторію імені А.В. Нежданової.

У 1994 році закінчив ОДК імені А.В. Нежданової по класу спеціального фортепіано.

У 2008 році захистив кандидатську дисертацію на тему: «Стилістика символізму в модифікації фортепіанних жанрів прелюдії та етюду в XIX – початку XX століть».

 

Педагогічна та концертна діяльність:

1994 – концертмейстер і соліст Одеської обласної філармонії.

1995 – концертмейстер Південно-Українського педагогічного університету імені К. Д. Ушинського.

2000 – концертмейстер кафедри оперно-симфонічного диригування Одеської державної консерваторії імені А.В. Нежданової.

2007 – провідний концертмейстер кафедри струнних інструментів і оперно-симфонічного диригування ОНМА імені А.В. Нежданової.

З 2010 – викладач кафедри загального і спеціалізованого фортепіано ОНМА імені А.В. Нежданової.

З 2011 – с тарший викладач кафедри загального і спеціалізованого фортепіано ОНМА імені А.В Нежданової.

З 2014 – в.о. доцента кафедри загального та спеціалізованого фортепіано ОНМА імені А.В Нежданової.

 

Діяльність

Бордонюк В.І приймав участь у міжнародних семінарах та науково-творчих конференціях. Останні з них:

Міжнародна науково-творча конференція «Захід-Схід: Культура і сучасність» (Одеса, 26 – 27 вересня 2020);

ІІ Міжнародна науково-творча конференція «Загальне та спеціалізоване фортепіано: сьогодення та перспективи розвитку» (Львів 17 березня 2021);

Міжнародна науково-творча конференція «Трансформація музичної освіти і культури: традиція та сучасність» (Одеса, 3 – 5 травня 2021 року).

Публікації
  1. Символіка фортепіанних етюдів К. Дебюссі. // Музичне мистецтво і культура. – Одеса, 2004. С. 195-203.
  2. Західноєвропейський символізм в творчості Ф. Шопена (на прикладі етюдів op. 10) // НМАУ ім. П.І. Чайковського. – Київ, 2003.
  3. Етюди op. 25 Ф. Шопена в контексті символіки циклу // Теоретичні та практичні питання культурології. – Мелітополь, 2002. – Вип. 8. С. 5-12.
  4. Традиції Ф.Шопена у трактовці циклу прелюдії К.Дебюссі // Збірник наукових праць. – Луганськ, 2005. С. 151-160.
  5. Жанрові парадигми символізму і місце в них фортепіанних прелюдій і етюдів. // Збірник наукових праць. – Луганськ, 2010. С. 64-75.
  6. Фортепіанні прелюдії та етюди в ряді жанрових переваг мистецтва символізму // Збірник наукових праць. – Луганськ, 2011. С. 41-52.
  7. Предсимволізм в музичному мистецтві кінця XVIIІ – початку XІX століть // Музичне мистецтво і культура. – Одеса, 2011. С. 223-231.
  8. Методика стильового виконавського аналізу прелюдій та етюдів для фортепіано відповідно принципам художнього символізму // Збірник наукових праць. – Луганськ, 2012 С. 34-44.
  9. Этюды А. Скрябина op. 8 в преемственности от романтизма и в презентации символисткого мышления // Збірник наукових праць. – Луганськ, 2013. С.14-23.
  10. Концепція циклізації прелюдій Ф. Шопена та їх взаємозв’язки з циклом “Добре темперованого клавіру” Й.С. Баха // Музичне мистецтво і культура: Науковий вісник ОНМА імені А.В. Нежданової. – Вип. 31. Книга 1. 2021.
  11. Принципи формування циклу в прелюдіях op. 67 і op. 74 О. Скрябіна // Музичне мистецтво і культура: Науковий вісник ОНМА імені А.В. Нежданової. – Вип. 31. Книга 2. 2021.