Кравченко Назар Юрійович народився 26 жовтня 1992 року.
В 2016 році закінчив Дніпропетровську академію музики та здобув ступінь вищої освіти спеціаліста за фахом (флейта).
В 2019 році здобув ступінь вищої освіти магістра за фахом (флейта) в Одеській національній музичній академії ім. А. В. Нежданової.
Закінчив аспірантуру в ОНМА імені А. В. Нежданової (2018-2022) за фахом (камерний ансамбль, флейта). У 2023 році захистив дисертацію за темою «Феномен медитативності у флейтовій музиці епохи пост-авангарду» (науковий керівник – кандидат мистецтвознавства, доцент Л. В. Зима). Диссертація була виконана на кафедрі «історії музики та музичної етнографії». У 2023 присвоєно науковий ступінь доктора філософії (Рh.D) за спеціальністю 025 – «Музичне мистецтво» 02 – «Культура і мистецтво».
Навчався флейтовій та ансамблевій майстерності у провідних викладачів України, по класу флейти; С. Д. Пятов, О. Ф. Павленко, О. Кудряшов, В. Ю. Дзисюк, та Європи; А. Оліва, Ф. Луані Л. Шнайдер. По класу камерно-ансамблевої музики; М. Міхалькова, Л. В. Зима, В. Цері.
З 2015 року і по 2017 рік працював на посаді викладача по класу флейти в «Дніпропетровській музичній школі №19» загальне навантаження одна ставка.
З 2018 року був прийнятий на посаду концертмейстера кафедри камерного ансамблю Одеської національної академії музики ім. А. В. Нежданової, де працюю по теперішній час, загальне навантаження одна ставка.
Кравченко Назар Юрійович учасник численних творчих проектів; фестиваль
Камерної музики «Arte da Camera», фестиваль сучасної музики «Two days & nights of new music», учасник фестивалю сучасної музики «Контрасти» Contrasts м. Львів, учасник серії концертів у проекті «Граєм музику Бароко», учасник фестивалю церковної музики «Saint–Etien La France», проекту барокової музики «Sublime Baroque», освітнього проекту «La France dans mon coeur» та проекту оркестрової музики Україна–Франція «Orchestre avants du conservatoires de Dnipro avec le conservatoire du Venin». Учасник творчого проєкту «Портрет» (фестиваль музики композитора) Володимира Рунчака (Україна. Київ).
Наукові конференції:
Статті, опубліковані у фахових наукових виданнях:
та Бурлески» А. Казелли в стилістичній концепції неокласицизму.
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв:
наук. журнал. Київ, 2021. № 1. С. 198–203.
Кадзуо Фукусіми і Тосіо Хосокави. Музичне мистецтво і культура.
Одеса, 2021. Випуск 37 книга 1. С. 327–339.
флейтових соло композиціях Віла Офферманса в контексті «Захід-
Схід». Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2022. Випуск
49, том 1. С. 76–81.
Публікації:
далекосхідної культурної традиції [Образ флейты ХХ века на пересичении
дальневосточной культурной традиции]. Трансформація музичної освіти і
культури: традиція і сучасність 30 квітня – 2 травня, 2019. Одеса;
Астропринт, 2019. С. 159–165.
«Сициліана та Бурлеска» для флейти віолончелі та фортепіано. Захід–Схід:
Культура і Мистецтво. Тези Міжнародної науково-творчої конф. 25–26
вересня, 2020 м. Одеса. Одеса; Астропринт, 2021. С. 45–48.
Воронцова для трьох флейт та фортепіано «Там, куди відлітає Крик…». [О
фактурных и сонорных метаморфозах в сочинении Ю. Воронцова для трех
флейт и фортепиано «Там, куда улетает Крик…»]. Трансформація музичної
освіти і культури: традиція і сучасність. Проблеми поколінь і їх культурномистецьких втілень. Матеріали Міжнародної науково-творчої інтернетконференції 30 квітня – 2 травня 2020. Одеса; Астропринт, 2020. С. 240–241.
та сучасність: Міжнар. наук.-творча інтернет-конф. 3–6 травня 2021, Одеса,
2021.
Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії 15 березня – 23
квітня 2021 року. Всеукраїнське наук. педагог. підвищення кваліфікації у
галузі мистецтвознавства, музикознавство, музичної педагогіки. Гельветика,
флейтових соло. Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації.
Музика як художньо-естетичний феномен та сфера культурної діяльності 21
лютого – 3 квітня 2022 року. Гельветика, 2022. С. 81–84.
такэмицу в контексте «запад-восток» в камерно-ансамблевом искусстве].
Results of modern scientific research and development. Proceedings of the 5th
International scientific and practical conference. Spain, Madrid; Barca Academy
Publishing, 2021. P. 212–218
•
Диплом і звання лауреата III ступеня XIX Всеукраїнського конкурсу
виконавців на духових та ударних інструментів «Дніпровські сурми».
(Черкаси, 2010)
* Диплом і звання лауреата II ступеня V-му відкритому конкурсі виконавців
на духових та ударних інструментах. (Дніпропетровськ, 2010)
* Грамота за високу майстерність виконання творів авторського концерту
композитора Лілії Бігеєвої «Ювілейна Мелодія». (Дніпропетровськ, 2014)
* Грамота за високий професіоналізм і натхненність виконання творів
німецьких композиторів в концертах класичної музики «Від Бароко до
Романтизму». (Одеса, 2017)
* Диплом і звання лауреата I ступеня X Інтернаціонального Українського
Музичного Конкурсу «I.C.M.U.» (Київ, 2018)
* Диплом і звання лауреата III ступеня III Всеукраїнського Конкурсу
Камерних Ансамблів імені В. П. Повзуна. (Одеса, 2018)
* Диплом і звання лауреата I ступеня III Інтернаціонального Конкурсу
«Musica Da Camera Rizzardo Bino» (Італія, 2018)
* Диплом «Grand Prix» Інтернаціонального Фестивалю-Конкурсу Мистецтв в
номінації «Інструментальній Дует». (Одеса-Черноморськ, 2019)
* Диплом за виконавську майстерність. Фестиваль камерної музики «Arte da Camera». (Одеса, 2019)
* Диплом лауреата І ступеню Всеукраїнського камерно-інструментального конкурсу ансамблів ім. Л, Є. Цвірко. (Київ, 2024)
* Диплом I ступеню XV Інтернаціонального конкурсу «I.C.M.U.» у номінації камерний ансамбль, м. Одеса 2023-2024 р.
* Диплом І ступеню ІХ-го міжнародного конкурсу творчої майстерні сучасної музики в номінації камерний ансамбль м. Київ 2024