Крупей Михайло Васильович

доцент

Крупей Михайло Васильович

доцент

  • доцент
  • кандидат мистецтвознавства
  • викладач з класу саксофону та кларнету
Біографія

Крупей Михайло Васильович народився 5 березня 1955 року в селі Нагірянка, Чортківського р-ну, Тернопільської обл. (Україна), в сім’ї робітників.

З раннього дитинства почав грати на губній гармоніці, співати у шкільному хорі хлопчиків Нагірянської початкової школи, був постійним солістом.  Керував   хором  директор   школи,  заслужений   вчитель  України М. М. Федорко. Він порекомендував родичам віддати Михайла навчатися в студії грі на баяні. Після закінчення початкової школи продовжив навчання в середній загальноосвітній школі села Ягільниця. Паралельно поступив до районної ДМШ м. Чорткова, де навчався з 1966-1971 роки грі на кларнеті у класі викладача С. І. Теслюка та Я. В. Драгомирецького. Брав активну участь в художній самодіяльності сільського Будинку культури, акомпанував співакам на баяні народні і популярні пісні, в духовому оркестрі виконував партії кларнета та саксофона. Індивідуально займався на саксофоні з художнім керівником духового оркестру П. С. Гащицем, котрий дав творчу путівку в життя цілій плеяді музикантів-духовиків.

1971  року  поступив  до Тернопільського  музичного  училища імені С. А. Крушельницької, яке закінчив у 1975 році (диплом Э-І №203257) по класу кларнета викладача Г. С. Гевояна та класу диригування духовим оркестром викладача Г. Г. Марченка. Під час навчання в музичному училищі паралельно продовжував брати уроки гри на саксофоні у односельчанина, відомого діяча музичного мистецтва і культури області, хормейстера та кларнетиста-саксофоніста, художнього керівника Тернопільської обласної філармонії, заслуженого працівника  культури України М. М. Вороняка.

1975 року поступив до Одеської державної консерваторії імені А. В. Нежданової по класу кларнета заслуженого діяча мистецтв України, кандидата мистецтвознавства, професора К. Е. Мюльберга, де у навчальному процесі продовжив вдосконалювати гру на саксофоні. Закінчив консерваторію у 1980 році (диплом А-ІІ №085953) за спеціальністю кларнет, саксофон з присвоєними кваліфікаціями – концертний виконавець, соліст оркестру, викладач. Після закінчення ОДК імені А. В. Нежданової отримав цілеву рекомендацію Міністерства культури України і поступив до творчої аспірантури (асистентури-стажування) при ДМПІ імені Гнесіних в Москві по класу кларнета заслуженого діяча мистецтв Росії, народного артиста Росії, академіка, професора А. О. Федотова та класу саксофона народної артистки Росії, професора М. К. Шапошнікової, яку закінчив за спеціальныстю – Духові інструменти (кларнет, саксофон, посвідчення № 724). Протягом 3-х років навчання підготовив 6 відкритих концертів у двох відділах, паралельно – на кларнеті та саксофоні. У студентські роки Крупей М. В. став дипломантом ІІІ Республіканського конкурсу (1980) виконавців на духових інструментах по класу кларнета.

Творчу діяльність почав ще в студентські роки з 1977 року в якості артиста оркестру Одеського російського театру та соліста-регулятора групи кларнетів Одеського театру оперети, з яким побував на гастролях у різних містах радянського простору. Також брав активну участь у звітних концертах „Творчої молоді” театру в якості соліста-саксофоніста, почав педагогічну роботу в ДМШ № 4. З 1981 по май 1982 року проходив військову службу в Ансамблі пісні і танцю ОДВО, де виконував партії на кларнеті, саксофоні, а на період відпустки диригентів, диригував ансамблем солдатів.

На ІІІ Міжнародному конкурсі-фестивалі духової музики „Сурми 96” за виступ з Муніципальним духовим оркестром м. Одеси, в якості соліста-саксофоніста, під керівництвом диригента, народного артиста України О. Я. Саліка, отримав почесну відзнаку журі «за високу професійну майстерність».

За плідну виконавську діяльність був включений до «Енциклопедичного біографічного словаря музикантів-виконавців на духових інструментах» радянського періоду розвитку культури і музичної освіти С. В. Болотіна («Энциклопедический биографический словарь музыкантов-исполнителей на духовых инструментах» С. В. Болотин. – М., 1995. – С. 142).

1979 року вперше в Україні на кафедрі духових та ударних інструментів ОДК ім.  А. В. Нежданової був відкритий спеціальний клас саксофона, який очолив М. В. Крупей. Будучи студентом п’ятого курсу був зарахований на посаду асистента  кафедри.

1980 року зарахований на посаду викладача кафедри духових та ударних інструментів, згідно направлення Міністерства Культури УССР. 1987 року рішенням Вченої ради обраний за конкурсом на посаду старшого викладача, 1991 року – на посаду доцента.

2007 року М. В. Крупею було присуджено науковий ступінь кандидата мистецтвознавства зі спеціальності «музичне мистецтво» (диплом кандидата наук ДК № 039527, протокол № 18-06/2). 2009 року присвоєно вчене звання доцента (атестат доцента 12ДЦ № 022386, протокол № 1/31 – Д).

За тривалу і плідну професійну діяльність Крупей М. В. включений до енциклопедії сучасної України (Енциклопедія Сучасної України: електронна версія [веб-сайт] / гол. редкол.: І.М. Дзюба, А.І. Жуковський, М.Г. Железняк та ін.; НАН України, НТШ. Київ: Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2014).

М. В. Крупей працює до теперішнього часу на посаді доцента кафедри духових та ударних інструментів викладає класи саксофона, кларнета, духового ансамблю, споріднених інструментів, педагогічної практики. Більше 20-ти років читав теоретичні курси: „Методика навчання грі на духових інструментах” та „Історія виконавства на духових  інструментах”.

У 2010 році отримав посвідчення «Ветеран праці».

Член національної всеукраїнської музичної спілки. (Членський квиток №3071)

Діяльність

Крупей М. В. – досвідчений педагог-методист, укладач навчальних програм з курсу «Спеціальність-саксофон» для бакалаврів і магістрів та теоретичного курсу «Методика навчання грі на духових інструментах». Паралельно веде творчу діяльність де проявив себе як висококваліфікований виконавець кларнетист-саксофоніст, про що свідчать відгуки в пресі. Перший виконавець в Україні, в тому числі м. Одесі, багатьох творів академічного та сучасного саксофонного репертуару вітчизняних та зарубіжних композиторів.

Регулярно проводить відкриті концерти студентів та учнів класу у Великому залі ОНМА імені А. В. Нежданової, школі імені професора П. С. Столярського, Одеському училищі культури і мистецтв імені К. Ф. Данькевича, де сам бере активну участь як соліст кларнетист-саксофоніст.

З найбільш значимих концертних виступів його можна назвати твори: Концерт Ля-мажор для кларнета з оркестром В. А. Моцарта, з симфонічним оркестром консерваторії під керівництвом заслуженого артиста України Д. Й. Сіпітінера. Як соліст-саксофоніст тривалий час виступав з оркестром Одеського штабу округу та Муніципальним духовим оркестром під керівництвом народного артиста України О. Я. Саліка, з яким виконував твори віртуозного характеру, гастролював в різних містах Голландії.

З Одеським Національним філармонійним симфонічним оркестром під керівництвом заслуженого артиста України Х. Ерла виступав в містах України та на гастролях в Іспанії, де виконував сольні партії саксофонів сопрано, альта, тенора у творах Бернстайна, Гершвіна, Прокоф’єва та інш.

На фестивалі „Нова музика” вперше в Україні виконав складний  авангардний твір відомого сучасного австрійського композитора Р. Сутера для камерного оркестру і сольних саксофона-сопрано, альта та марімби під керівництвом німецького диригента Б. Вульфа. Під його керівництвом виконував партію кларнета у відомому творі Ігоря Стравінського „Історія солдата”.

Записав музику до багатьох кінофільмів композитора, заслуженого діяча мистецтв України, професора В. П. Власова.

Виступав із сольними та концертами класу в музичних училищах у містах: Одесі, Тірасполі, Тернополі, Миколаєві, Кіровограді, Херсоні, Кривому Розі, за які отримав подяки.

Надавав методичну та шефську допомогу в роботі семінарів ДМШ та Дому народної творчості (як член журі оглядів, семінарів та учасник концертів), за що нагороджений грамотами.

Був членом журі Всеукраїнських і Всесоюзного конкурсів виконавців на духових інструментах, автором конкурсних програм, за що отримував подяки із занесенням в особову справу від міністрів культури, почесні грамоти ректора академії за виховання і підготовку висококваліфікованих спеціалістів та подяки журі конкурсів, де брали участь студенти його класу.

За  сумісництвом, з 1982 по 1990 рік викладав клас саксофона у Одеському музичному училищі імені К. Ф. Данькевича, у 1990 році отримав запрошення керівництва ОССМШІ імені проф. П. С. Столярського, де вперше організував на духовому відділі спеціальний клас саксофона і працює до теперішнього часу.

Свого роду підсумком професійної діяльності М. В. Крупея стали ювілейні концерти студентів та випускників класу саксофона. У 2005 році ювілейний концерт «Парад саксофонів», присвячений 25-річчю відкриття класу саксофона в ОДМА імені А. В. Нежданової та з нагоди 50-річчя з дня народження. В концерті брали участь студенти, випускники та сам ювіляр. Серед гостей ювілейного концерту: відомий французький саксофоніст-віртуоз, професор Паризької музичної академії Даніель Кієнтзі, лауреат Міжнародних джазових конкурсів та фестивалів «Молодіжний джаз-оркестр» під керівництвом заслуженого робітника культури України М. Я. Голощапова, духовий оркестр штабу Південного оперативного командування під керуванням капітана збройних сил України Л. Сукенника, духовий оркестр ОНМА  під керуванням заслуженого артиста України, професора В. М. Лясоти. Доктор мистецтвознавства, професор О. М. Маркова в статті ”Юбиляції професіоналу” писала: «Педагогічна діяльність М. В. Крупея вибудовувалася у гармонічній взаємодії із виконавською, яка йшла по висхідній <…> Здійснив повний комплекс вузівського робітника: блискучий виконавець і продуктивний педагог, він інтересний також і своїми науковими пошуками <…> Ювілей музиканта від Бога супроводжувався парадом оркестрів, щедро одаривших натхненною грою виновника урочистостей і присутніх на його концерті слухачів» // Музыкальный вестник ОГМА им. А. В. Неждановой. – 2005. – № 3-4. – С. 20.

25 березня 2015 р. у Великій залі музичної академії відбувся звітний ювілейний вечір «Сімейство саксофонів запрошує! Від класики до джажу», присвячений 35-річчю спеціального класу саксофона і з нагоди 60-річчя від дня народження кандидата мистецтвознавства, доцента М. В. Крупея. У концерті брали участь випускники лауреати міжнародних конкурсів: Куліков М., Рудько З., Легка С. Лауреати міжнародних джазових фестивалів: Субботін О., Мішаков А., Дещенко Р., Макаренко І. Гості концерту: Наконечний М. (гітара), Пітухов О. (ф-но), Кузнєцов Т. (ф-но), Мирмир Є. (бас), Тарунцов Я. (бас). Студенти: Нагорна М., Цюк М., Тарновецький О., Уліцький І., Лі Лунь Чжао, Цзінь Сянюй, Цзу Лінжуй. Партію фортепіано виконували лауреати та дипломанти міжнародних конккурсів: Кириченко П. та Шведка Л.

10 березня 2020 року у Великій залі музичної академії відбувся звітний ювілейний вечір «Віват сімейству саксофонів», присвячений 40-річчю спеціального класу саксофона і з нагоди 65-річчя від дня народження кандидата мистецтвознавства, доцента М. В. Крупея. Ірина Баранова в статті «Віват сімейству саксофонів» відмітила: «Глядачі дуже тепло приймали молодих музикантів, які продовжують традиції виконавської школи Михайла Васильовича Крупея.» // Музичний вісник ОНМА імені А. В. Нежданової. – 2020. – № 1-2. – С. 51-53.

Публікації

Опублікував методичні рекомендації „Концерт Ля-мажор для кларнета з оркестром” В. А. Моцарта. – Одеса: ОГК, 1983.

„Підготовка саксофоністів у самодіяльних естрадних ансамблях і духових оркестрах” – Одеса: ОНМЦ НТ, 1988.

Крупей М. В. вперше в Україні захистив кандидатську дисертацію за фахом саксофон на тему: «Стильові основи формування виконавської майстерності саксофоніста (у контексті музичної творчості ХІХ-ХХ століть)» (2006).

За матеріалами дисертації опублікував у спеціалізованих наукових збірниках ВАК України 11 статей, заклавши базову основу науково-методологічного підходу до виховання вітчизняних фахівців-саксофоністів та вирішення назрілих проблем виконавства і навчання на цьому інструменті:

  • Дихальний ритм в музиці для саксофону доби романтизму // Метроритм-1, Колективна монографія під ред. І. М. Юдкіна. – К., 2002. – С. 76-79.
  • Саксофон в контексті розвитку музичного виконавства // Музичне виконавство. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. – К., НМАУ, 2003. – Вип. № 26, кн. 9. – С. 269-284.
  • Шляхи формування художньо-виразного мислення виконавця-саксофоніста // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА ім. А. В. Нежданової. – Одеса, 2003. – Вип.4., кн. 2. – С. 258-268.
  • Основні теоретично-технологічні аспекти формування виконавської майстерності саксофоніста // Музичне виконавство. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. – К., НМАУ, 2004. – Вип. № 40, кн. 10. – С. 36-47.
  • Структура репродуктивного процесу сукупності виконавець-саксофон // Наукові записки  Тернопільського  національного  педагогічного  університету  імені В. Гнатюка та НМАУ імені П І. Чайковського. Серія: мистецтвознавство. – № 1   (13).
  • Тембро-інтонаційні виразові засоби в контексті розвитку виконавської культури саксофоніста // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка  Серія: Мистецтвознавство. – 2007.  – № 1(18).– С. 64-70.
  • До питання інтерпретації Концерту для альтового саксофона і струнного оркестру О. Глазунова // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Виконавське музикознавство. – К.,  2007. – Вип. 69, кн. 30. – С. 93-102.
  • До питання виконавської інтерпретації Сонати для саксофона-альта і фортепіано Е. Денисова // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА ім. А. В.  Нежданової. – Одеса, 2007. – Вип. 8, кн. 1.– С. 229-238.
  • Артикуляційно-штрихові виразові засоби виконавської майстерності звуковимовлення саксофоніста // Науковий вісник Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. Серія: Мистецтвознавство. – 2008. – Вип. 12-13. – С. 253-259.
  • Вібрато на саксофоні (з досвіду одеської виконавської школи) // Музичне мистецтво: Зб. наук. статей. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – Вип. 8. – С. 178-189.
  • Стильові основи формування виконавської майстерності саксофоніста // М. А. Давидов. Виконавське музикознавство. Енциклопедичний довідник. – Луцьк ВАТ «Волинська обласна друкарня», 2010. – С. 322-323.
  • У ювілейному випуску ”Музыкального весника”. 2008. – № 13-14 з нагоди св’яткування 95-річчя Одеської державної музичної академії імені А. В. Нежданової  опублікував статтю «Вперше в Україні» (С.43).
    Виступи на наукових конференціях і семінарах та тези:
  • Духовні аспекти виконавської майстерності саксофоніста // Музикологічний семінар, присвячений К. Ф. Данькевичу / гол. ред. О.В.Сокол. – Одеса: ОДМА імені А. В. Нежданової, 2003. – С. 19-20.
  • Саксофон у партитурі творів для сцени А. Тома і Ж. Бізе” // Міжнародна науково-практична конференція „Наука і освіта’ 2000”. –Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2003. – Том 4. – С. 52-53.
  • Саксофон в сучасній академічній музиці Заходу і Сходу” // Міжнародна науково-практична конференція. Захід-Схід: Музичне мистецтво і культура. – Одеса, 2002.
  • Методичні виміри саксофонного виконавства: поняття і словесний вжиток // Трансформація музичної освіти: культура і сучасність. Міжнародний семінар-конференція, присвячена пам’яті С. Орфеєва. –Одеса, 2004.
  • Дихальний ритм кохання в музиці для саксофону доби романтизму // Восток – Запад: культура и цивилизация. – 2003.
  • Дихальний ритм кохання в музиці для саксофону доби романтизму // Материалы музыковедческого семинара и научно-практической конференции. – Одесса: Астропринт, 2004. – С. 147-149.
  • Французькі витоки історії і теорії виконавства на саксофоні // Захід-Схід: Музичне мистецтво і культура. Міжнародна науково-практична конференція. – Одеса, 2004.
  • Артикуляційно-штрихові виразові засоби виконавської майстерності звуковимовлення саксофоніста // Музичне виконавство України: національні, регіональні та інтегративні аспекти. 7-8 червня. – Івано-Франківськ, 2007. – С. 12.
  • ”Lacrimoza” В. Моцарта у перекладенні для саксофонів // Трансформація музичної   освіти: культура і сучасність. Пам’яті В. Малішевського і М. Огренича. 10-12 грудня. – Одеса, 2007. – С. 10.
  • Мистецтво гри на саксофоні в історичній наслідуваності від кларнетового виконавства //  Схід-Захід: культура та музика. 8 травня. – Одеса, 2008. – С. 5.
  • Композиторська участь у виконавсько-викладацькій роботі саксофоніста // Трансформація музичної освіти і культури в Україні: традиції та сучасність. 24-26 листопада. – Одеса, 2008. – С. 7.
  • Духові інструменти у військах Ігоря // Регіональній  науково-практична конференція, присвячена 800-річчю „Слова о полку Игореве”. – ОГК – 29.11.1985 та інші.

Автор теоретичних розборів найпопулярніших творів для саксофона, транскрипцій, редакцій партії саксофона та перекладень для різних ансамблів саксофонів музичних творів художнього репертуару Баха, Белліні, Дев’єна, Россеті, Крейслера, Шумана, Чайковського, Мендельсона, Монті та інших. Твори перелічених композиторів використовують фахівці у навчальному процесі в музичних закладах.

Автор фундаментальної монографії «Теоретичні основи формування виконавської майстерності саксофоніста» – посібник для вищих та середніх навчальних закладів культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації / М.В.Крупей.- Одеса:Астропринт, 2014.- 496 с. Схвалено Міністерством освіти і науки України (Наказ № 1/11-6540 від 05. 05. 2014 р.).

Учні

За роки роботи в ОНМА імені А. В. Нежданової виховав понад сотні випускників по спеціальності кларнет, саксофон та духовому ансамблю, переважна більшість яких на державних екзаменах отримали відмінні оцінки. 30 випускників отримали найвищу кваліфікацію – концертний виконавець.

Випускники успішно навчаються і працюють у творчих колективах та музичних закладах України та за її межами. Серед них можна назвати імена тих учнів, хто став організатором класу саксофона у музичних училищах різних міст України: Новосельський О. (Сімферопіль), Шмиглик Т., Дурняк А. (Тернопіль), Паращук В. (Запоріжжя),  Марінчук  В. ( Умань),  Матвієнко  С., Субботін О., (Одеса), Ребенок Ю. (Кривий Ріг), Сойма Р. (Ужгород) та багато інших, котрі вперше почали викладати саксофон у музичних школах.

За кордоном продовжили навчання та працюють: Акопов Л., Продан І. (закінчила аспірантуру в Франкфурті на Майні), Кондратов Л. (закінчив аспірантуру у Мюнхені, Німеччина), Кенер В. (випускник музучилища, Ізраїль),  Бардер О. (США), Пілявський І. та Прозоров А. працюють у Відні, Австрія, Степанова Г. (закінчила творчу аспірантуру РАМ  імені Гнесіних у Москві, Росія), Карпичев М. працює в Росії.

У вищих навчальних закладах організаторами класу саксофона стали випускники Крупея М. В.: Пастушок Т. – Рівненський  державний гуманітарний університет; Ян Ян – Пекінська консерваторія; Дубаєв Є. – Кримський університет культури, мистецтв і туризму; Степанова Г. – (випускниця школи ім. професора П. С. Столярського) – організатор класу саксофона на музичному відділі Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського.

Серед випускників, студентів та учнів М. В. Крупея – лауреати, дипломанти всеукраїнських, міжнародних конкурсів та джазових фестивалів:

  • Шмиглик Т. – вперше в Україні став єдиним лауреатом по спеціальности саксофон (II премія) республіканського конкурсу виконавців на духових інструментах в м. Дніпропетровську (1986);
  • Матвієнко С. (саксофон) – лауреат республіканського конкурсу в м. Ровно (I премія, 1990);
  • Каушанський Д. (саксофон) – лауреат республіканського конкурсу в м. Ровно (II премія, 1990);
  • Горбань С. – лауреат всеукраїнського конкурсу кларнетистів в Одесі (I премія, 1991);
  • Бондаренко О. (саксофон) – лауреат міжнародного конкурсу-фестивалю імені М. В. Лисенко в Києві (III премія, 1992);
  • Продан І. (саксофон) – лауреат міжнародного конкурсу в м. Кишиневі (Гран прі, 1998);
  • Басс О. (саксофон) – лауреат міжнародних конкурсів в м. Гомелі (II премія, 1998) та м. Кишиневі (III премія, 2000);
  • Смірнова А. (саксофон) – дипломант міжнародного конкурсу в м. Гомелі та лауреат міжнародного конкурсу в м. Кишиневі (III премія, 1998, 2000);
  • Карпичев М. (кларнет) – дипломант міжнародного конкурсу в м. Кишиневі (2000);
  • Степанова Г. (саксофон) – дипломант міжнародного конкурсу “Віртуози 2000 р.” в м. Санкт-Петербурзі) та лауреат міжнародних конкурсів в м. Тольяті (I премія) та “Сельмер-Париж” м. Києві (II премія), під час навчання в ОССМШІ ім. П. С. Столярського);
  • Москаленко Т. (саксофон) – лауреат всеукраїнських конкурсів в м. Полтаві (I премія, 2002), в м. Херсоні (II премія, 2002) та лауреат міжнародного конкурсу в м. Ворзелі (II премія, 2004);
  • Карпова С. – лауреат міжнародного конкурсу в м. Ворзелі (II премія, 2006);
  • Ян Ян – дипломант міжнародного конкурсу в м. Ворзелі (диплом, 2006) та лауреат міжнародного конкурсу в м. Львові (II премія, 2010);
  • Пастушок Т. – лауреат міжнародного конкурсу в м. Львові (I премія, 2007);
  • Куліков М. – лауреат міжнародного конкурсу в м. Чернівці (I премія, 2005) та лауреат міжнародного конкурсу в г. Кишиневі (I премія, 2010);
  • Калюжний Є. – лауреат міжнародного конкурсу в м. Кишиневі (II премія, 2010);
  • Чжан Ічень – м. Ворзель (диплом, 2010).
  • Легка С. – лауреат міжнародного конкурсу в м. Кишиневі  (ІІІ премія, 2012);
  • Субботіна М. – лауреат міжнародного конкурсу «Мистецтво 21 століття» у м. Києві (ІІ премія, 2016),  дипломант Першого міжнародного конкурсу виконавців на духових інструментах ім.В.Антоніва та М.Закопця (диплом, м. Львів, 2018), лауреат міжнародного конкурсу «Перлина заходу» (І премія, м. Львів, 2020);
  • Нагорна М.- лауреат міжнародного конкурсу «Мистецтво 21 століття» у м. Києві (Гран-прі, 2017)
  • Кшивак С. –лауреат Першого міжнародного конкурсу виконавців на духових інструментах ім.В.Антоніва та М.Закопця (ІІ премія, м. Львів, 2018), фіналістка стипендіальної програми Yamaha music gulf (ОАЕ м. Дубаї, 2020), лауреат XVІ міжнародного конкурсу «Караван» в м.Волін, Польща (І премія,         2020);
  • Сергієвська Д. – лауреат міжнародного конкурсу «Мистецтво 21 століття» у м. Києві (ІІ премія, 2016), лауреат Першого міжнародного конкурсу виконавців на духових інструментах ім. В.Антоніва та М.Закопця (ІІ премія, м. Львів, 2018);
  • Гунько М. – лауреат ХІІ Інтернаціонального Українського Музичного Конкурсу «І.С.М.U.» в м. Одесі (ІІІ премія, 2019);
  • Хурсік А. – лауреат міжнародного конкурсу в м. Києві (Гран-Прі, 2021),    міжнародного конкурсу в м. Переяслав (І премія, 2021);
  • Рижук Д. – лауреат міжнародного конкурсу мистецтв «INTERSTELLAR» в м. Одесі ( ІІ премія, 2021);
  • Новосельський О. (саксофон) – лауреат всесоюзних та міжнародних джазових фестивалів;
  • Мішаков А. став лауреатом міжнародного фестивалю зі своїм джаз-ансамблем в м. Ялті.

Дипломи лауреатів  всеукраїнських та міжнародних джазових конкурсів та фестивалів отримали студенти класу – солісти “Молодіжного джаз-оркестру” п/к заслуженого робітника культури України М. Я. Голощапова: Якунін С., Матвієнко С., Каушанський Д., Прозоров А., Покатілов В., Субботін О., Литовко М., Цибульський Г., Гаврилюк О., Дещенко Р., Субботіна М., Рижук Д.