Монографії

Одноосібні МОНОГРАФІЇ 

видані  в українських та зарубіжних видавництвах:

  • Бородавкин С. А. Монографія «Эволюция оперного оркестра в XIX веке». Том III. Книга 1-я. Одесса: Друкарський дім, Друк Південь, 2020. 327 с.
  • Остроухова Н. Одесский оперный театр в историческом пространстве и времени : в 3 кн. Книга первая. 1804–1873 : [монография] / Н.В. Остроухова. – Одесса : Астропринт, 2020. – 450 с. : ил. Видання поновлене, доповнене. (Здано до редакції).
  • Самойленко О. Психологія мистецтва: сучасні музикознавчі проекції : моногра-фія. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2020. 236 с.
  • Samoilenko Alexandra. Psychology of arts: contemporary musicological projections. Monograph. Lviv-Torun. Liha-Press. 2020. 144 p.

Одноосібні монографії викладачів кафедри теоретичної і прикладної культурології

Маркова О.М.

  • Маркова Е. Введение в историческое музыкознание. – Одесса: Астропринт, 1998.    51 с.
  •  Маркова Е. Вопросы теории исполнительства. Одесса: Астропринт, 2002.  126 с.
  • Маркова Е. Интонационность музыкального искусства.   Киев: Музична Україна, 1990.  182 с.
  • Маркова О. Нариси з історії зарубіжної музики 1950-х – 1990-х років. Франція. –Австрія. Німечина. Італія. Вип.1.   Одеса: Друкарський дім, 2010.  128 с.
  • Маркова Е. Неоевропоцентризм и неосимволизм начала XXI века // В. Холопова, Л. Канарис, Е. Маркова, С. Таранец. Неоевропоцентризм: музыкальная культура на рубеже столетий. Книга 1. – Одесса: Астропринт, 2006. – С. 76-128.
  • Маркова Е.  Проблемы музыкальной культурологии.   Одесса,  Астропринт, 2012.   164 с. неоевроп. С. 99-134
  • Каминская-Маркова Е.Н. Методология музыкознания и проблемы музыкальной культурологии. К 50-летию педагогической деятельности.  Одесса, Астропринт, 2015.   532 с.

Андросова Д.В.

  • Андросова Д. Мінімалізм в музиці. Учбовий посібник для вузів мистецтв.   Одеса: Астропринт, 2008.  126
  •  Андросова Д.В. Символизм и поликлавирность в фортепианном исполнительстве ХХ в. Монография.  Одесса: Астропринт, 2014. 400 с.

Муравська О.В.

  • Муравська О. Нариси з історії зарубіжної музичної культури. Вип.1.   Одеса, Друкарський дім, 2010.   214 с. 
  • Муравська О.В. Східнохристиянська парадигма  європейської культури і музика XVIII-XX стол: монографія. Одеса, Астропринт, 2017. 564 с.

Cоколова А.В.

  • Соколова А. Традиції  лицарсько-аристократичної культури Британії-Англії  й Русі-України. Наукова монографія. Одеса: Астропринт, 298 с.

Татарнікова А.А.

  • Татарнікова А.А. Алілуйна парадигма європейської культури і музики (від готики до сучасності). Одеса: Астропринт, 2020. 344 с.

Шевченко Л.М.

  • Шевченко Л.М. Стильові характеристики української фортепіанної культури ХХ століття: монографія. Одеса: Астропринт, 2019. 336 с. 

Публікації в колективних МОНОГРАФІЯХ

видані  в українських та зарубіжних видавництвах:

  • Самойленко О.І., Осадча С.В., Северинова М.Ю. Broiako N.B., Dorofieieva V.Yu., Копиця М.Д., Асталош Г.Л., Микуланинець Л.М., Ніколаєвська Ю.В., Шаповалова Л.В., Черкашина-Губаренко М.Р., Єфіменко А.Г., Коменда О.І., Pistunova T.V., Савченко Г.С., Сергієва О.В., Драч І.С., Чернявська М.С., Кундис Р.Ю., Душний А.І., Лігус О.М., Молчко У.Ю., Овчаренко С.В., Сінельнікова В.В., Сінельніков І.Г., Улич (Савчин) Г.В., Омельченко-Агай Кухі Г.С., Оганезова-Григоренко О.В., Артем’єва В.Б., Сліпченко О.С., Мельніченко І.В., Федотова О.О. Modern Ukrainian musicology: from musical artifacts to humanistic universals : Сollective monograph. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2021. 522 p.
  • Самойленко О. І., Осадча С. В. Музична семіологія як актуальний напрям теорії мовної свідомості. Modern culture studies and art history: an experience of Ukraine and EU: Collective monograph. Riga: Izdevniecība “Baltija Publishing”, 2020. С. 436–458.
  • Samoilenko A. I. Time and modernity as categories of musicology: historical and semiological paradigm. Music semiology: categories and methods: collective monograph. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2020. Р. 1–19.
  • Samoilenko A. I. Form and essence as cognitive priorities of musicological scientific discourse. Musicological discourse and problems of contemporary semiology: collective monograph. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2020. P. 1–24.
  • Osadcha S. V. Semiological aspect of studying the structure and chronotopic features of the orthodox liturgical text. Music semiology: categories and methods: collective monograph / A. I. Samoilenko, S. V. Osadcha, O. Оhanezova-Hryhorenko, L. I. Povzun, etc. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2020. C. 20-36. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-201-5/20-36
  • Osadcha S. V. Theoretical aspects of studying the symbolic foundations of liturgical and singing tradition. Musicological discourse and problems of contemporary semiology: collective monograph / A. I. Samoilenko, S. V. Osadcha, O. Ohanezova-Hryhorenko, L. I. Povzun, etc. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2020. C. 25-41. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-200-8/25-41
  • Ohanezova-Hryhorenko O. Musical artist’s talent structure: immanent musical and professional and organizational moduses // Musicological discourse and problems of contemporary semiology : collective monograph / A.I. Samoilenko, S.V. Osadcha, O. Ohanezova-Hryhorenko, L.I. Povzun, ect. Lviv-Torun : Liha-Pres, 2020. 144 p.
  • Ohanezova-Hryhorenko O. Autopoiesis as an immanent creative process of the artist and musician //Music semiology: categories and methods : collective monograph / A.I. Samoilenko, S.V. Osadcha, O. Ohanezova-Hryhorenko,
  • Maidenberg-Todorova K. I. interpretative qualities of the modern music composition. Musicological   discourse   and   problems   of   contemporary   semiology: collective  monograph. 2020 Chapter 8 p.122-137 
  • Marik V. B. Paratextual aspect of the semiological study of composer’s work. Musicological discourse and problems of contemporary semiology: collective monograph / A. D. Czernoivanenko, Ju. O. Gribinenko, K. I. Maidenberg-Todorova, V. B. Marik, etc. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2020. P. 105–121.
  • Черноіваненко А. Semiological aspects  of musical instrumentalism. Musicological discourse and problems оf contemporary semiology : Collective monograph / A. I. Samoilenko, S. V. Osadcha, O. Оhanezova-Hryhorenko, L. I. Povzun, etc. Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2020. Р. 72–88.
  • Черноіваненко А. Instruments-images in musical science and practice. Music semiology: Categories and methods : Collective monograph / A. I. Samoilenko, S. V. Osadcha, O. Оhanezova-Hryhorenko, L. I. Povzun, etc. Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2020. Р. 113–131.
  • Grybynenko Ju. Polystylistics as a musical phenomenon and its author’s models. Music semiology: categories and methods: collective monograph. A.I. Samoilenko, S.V. Osadcha, O. Оhanezova-Hryhorenko, L.I. Povzun, etc. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2020. C. 93–113.
  • Grybynenko J. Actual aspects of the problem of intertextuality in music. Musicological discourse and problems of contemporary semiology: collective monograph. A.I. Samoilenko, S. V. Osadcha, O. Ohanezova-Hryhorenko, L.I. Povzun, etc. Lviv-Toruń: Liha-Pres, 2020. C. 89–105.
  • Povzun L I. Chamberliness as a semantic dominant of instrumental ensemble creativity// Musicological discourse and problems of contemporary semiology : collective monograph. Lviv-Press, 2020. P. 58-72.
  • Povzun L I.  Semantic spaces of instrumental and ensemble performance: invention-tendency at the present stage // Music semiology : collective monograph. Lviv-Press, 2020. P. 56-75.
  • Щербакова О. „Музичні рефлексії на трагічні події XX – XXI століть у творчості європейських та українських композиторів”. Modern culture studies and art history: an experience of Ukraine and EU. Collective monograph. Riga : Izdevnieciba “Baltija Publishing”. 2020. P. 513–532 . РОЗДІЛ МОНОГРАФІЇ. (1 п.л.).
  • Ovsyannikova-Тrеl A. Communicative modus of Russian romance in the conception of “weak style” of V. Sylvestrov. European Journal of Arts. Scientific journal. № 3. 2020. Vienna: Premier Publishing s.r.o., 2020. рр.135-138