Разові ради за спеціальністю 025 Музичне мистецтво “Доктор філософії”

Порядок присудження ступеня доктора філософії_№44 від 12.01.2022

Постанова КМУ “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань підготовки та атестації здобувачів наукових ступенів” від 19.05.2023 р. № 502

Лист-роз’яснення щодо складу і діяльності разових рад через інформаційну систему «NAQA.Svr»

2025 рік

ЧЖУ ІЮЙ

«Інтерпретативно-стильові парадигми творчості сучасних піаністів: системно-функціональний підхід»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбудеться

СУ ЖУЙ

«Еволюція жанру арії в контексті італійської оперної традиції XVII–XІX століть»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбудеться

ХУАН ШАОБО

«Семантика міфологічних образів у китайському оперному мистецтві: від національно-стильових настанов до сучасних музично-драматургічних рішень»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбудеться

ХУАН ЦЗЮНЬТАО

«Актуальний виконавський стиль в трактовці фортепіанних концертів  Й.Гуммеля, Р.Шумана,  В. Косенка і А. Кос-Анатольського»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбудеться 28 березня 2025 року о 11:00

Zoom: Захист на здобуття ступеня “Доктор Філософії” 025-Музичне мистецтво https://us02web.zoom.us/j/89227734329?pwd=Z3RpK2ErdXZUUU5FT1g5bDVGOHdFUT09

Ідентифікатор конференції: 892 2773 4329
Код доступу: 21023

ЯН ХУЕЙЯНЬ

«Дихотомія форми – змісту у процесі музичного мислення (на матеріалі фортепіанної творчості)»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 28 лютого 2025 року о 11:00

ЛО ЮЙХАН

«Камерно-вокальні цикли Г. Малера: від музично-драматургічних параметрів до виконавсько-інтерпретативних чинників»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 29 січня 2025 року о 11:00

ДАЙ ТЯНЬСЯН

«Оперний мелос у світлі історико-хронологічної оцінки та вокально-виконавського сприйняття»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 28 січня 2025 року о 14:00

ЛО ХУЙСЮАНЬ

«Жанрово-стильові параметри камерно-вокального циклу в творчості китайських композиторів ХХ-ХХІ ст. у світлі проблеми художньої цілісності»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 16 січня 2025 року о 10:00

МАТУЩАК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

«Феномен літанії у історичному контексті музичного мистецтва»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 13 січня 2025 року о 10:00

СУНЬ СІЖАНЬ

«Музична мова європейської опери як інтертекстуальний феномен»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 17 січня 2025 року о 13:00

2024 рік

ЛІУ БЕЙ

«Жанр скрипкового концерту у творчості композиторів різних національних шкіл та епохально-стилістичних переваг»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 30 грудня 2024 року о 10:00

ЛЮ ЮЙ

«Гітарний концерт як жанровий феномен у контексті історико-стильової еволюції»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 25 грудня 2024 року о 12:00

ЧЕНЬ СЯОПАЙ

«Фатальна тема в оперному мистецтві: художньо-естетичні та музично-виконавські параметри»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 13 грудня 2024 року о 14:00

ЧЖАН ЦЗЮНЬСУН

«Сонатний цикл у творчості Ф. Шуберта: індивідуально-стильові чинники жанрової еволюції»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 18 грудня 2024 року о 12:00

ВАН ХАОЮАНЬ

«Художньо-технологічні засади саксофонної творчості: історико-стильовий та жанрово-виконавський аспекти»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 27 серпня 2024 року о 13:00

КОЖУХАР ГЕОРГІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ

«Міфологічне мислення як чинник виконавської інтерпретації фортепіанних творів»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 28 серпня 2024 року о 13:00

ВІЛА-БОЦМАН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

«Творча постать диригента-хормейстера в контексті  сучасного хорового виконавства: традиції школи та індивідуальний стиль (на прикладі діяльності митців одеської хорової школи)»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 26 серпня 2024 року о 10:00

ЛІ ЦЗИЮЙ

«Європейська фортепіанна  традиція як історична та логіко-семантична основа сучасного піанізму»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 23 серпня 2024 року о 13:00

ЛЮ СЯОФАН

«Жанрово-стильові і праксеологічні основи камерної вокальної творчості: історичний та індивідуально-авторський аспекти»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 22 серпня 2024 року о 10:00

МЯО ВАН

«Оперна творчість як сюжетно-тематичний феномен у світлі теорії інтерпретації»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

ДИСЕРТАЦІЯ / СКЛАД РАДИ / РЕЦЕНЗІЯ1 / РЕЗЕНЦІЯ2 / ВІДГУК1 / ВІДГУК2 / ВІДЕО / РІШЕННЯ / ВІДЕО З ПІДПИСОМ

Захист відбувся 20 серпня 2024 року о 13:00

ЧЖАН ЦЗЯХАО

«Крупні форми для кларнета в музиці Європи та Китаю»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 19 липня 2024 року о 13:00

АВРАМЕНКО ЄВГЕН БОРИСОВИЧ

«Семантика вокального тембру як фактор жанрової специфікації оперної поетики»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 14 червня 2024 року о 10:00

ЮЙ СІНЬЯ

«Китайські національні вокальні традиції у діалозі з європейським досвідом академічного співу»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 17 травня 2024 року о 10:00

ВАН СЯОЮЙ

«Поетика камерно-вокального циклу в польскій музиці XIX – XX століть»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 16 травня 2024 року о 11:00

СЯ МІН

«Актуальні стильові та композиційні тенденції розвитку жанру «драма» у творчості сучасних композиторів (на прикладі композицій К. С. Цепколенко)»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 1 квітня 2024 року о 10:00

ЛІ ЧЖИЧАО

«Музично-виконавська діяльність Пласідо Домінго як синергійний феномен»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 6 березня 2024 року о 9:00

ГАВРИЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА

«Сучасна українська камерно-інструментальна музика для духових інструментів у контексті парадигми “чоловіче/жіноче”»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 6 березня 2024 року о 12:00

ЮЕ ЦЮНЬ

«Академічна презумпція та позаакадемічні тенденції композиторської поетики у русі від XX до XXI століття»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 26 лютого 2024 року о 12:00

БАЗАН ОЛЕНА ЮРІЇВНА

«Віталій Губаренко та Ірина Губаренко: сімейні традиції і діалог поколінь в українській композиторській творчості другої половини ХХ – початку ХХІ століть»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 6 лютого 2024 року о 11:00

ЛУ ЦЗІН

«Сучасні художньо-семіологічні проєкції романтичної традиції фортепіанного виконавства»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 31 січня 2024 року о 11:00

2023 рік

НЕГАЧОВ КИРИЛО ОЛЕГОВИЧ

«Числова символіка у клавірній творчості Шарля Алькана»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 4 січня 2023 року о 14:00

ЯЛОЗА АНТОН  ГЕННАДІЙОВИЧ

«Бідермаєр у становленні класики гітарного мистецтва»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 21 листопада 2023 року о 10:00

БАЙ СЯОНАНЬ

«Хронотопічні фактори історичної поетики музики: композиторський та виконавський підходи»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 21 липня 2023 року о 12:00

ЧЖАО ЖУН

«Феномен ідіостилю в еволюції фортепіанно-виконавського мислення»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 23 червня 2023 року о 12:00

У ЮЙЯН

«Фортепіанно-виконавська творчість як процес інтерпретації у світлі теорії художньої цілісності»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 21 червня 2023 року о 12:00

САВОНЮК ГАННА ОЛЕКСІЇВНА

«Жанрова традиція пасіонів у музичному мистецтві ХХ-ХХІ століть»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 7 червня 2023 року о 14:00

СУН ЖУЙШАНЬ

«Духовно-пісенна генеза арії та її виконавська парадигма»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 24 квітня 2023 року о 14:00

ДЯБЛОВА КРІСТІНА ОЛЕГІВНА

«Співочий цикл свята Преображення Господнього у східнослов’янській літургійній традиції»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 12 квітня 2023 року о 14:00

КРАВЧЕНКО НАЗАР ЮРІЙОВИЧ

«Феномен медитативності у флейтовій музиці епохи пост-авангарду»
Спеціальність 025 – Музичне мистецтво

Захист відбувся 3 квітня 2023 року о 14:00